گالــری ابـــ♥ـــنباتـــــ♥ــــــ چـــــ و♥بــــــ ی

سلام دوستان

من دیگه تا عید تو این وب نمیام

بیشتر دوستام مثل سارا جون همه وباشونو

ول کردن با حذف کردن

زیادم دیگه از موضوع دخترونه خوشم نمیاد

ولی دلم نمیاد وب رو پاک کنم

من دیگه تا عید نمیام

از همه کسانی که تو این وب نظر دادن

خیلی ممنونم

پیشاپیش مهر رو هم تسلیت میگم

اگه یه وقتی با من کار داشتین

بیاین تو این وب:

 دختر خیال پرداز

دختر خیال پرداز

خیلی دوستون دارم

خیلی زیاد

قدر خودتون رو زیاد بدونیم

مواظب خودتون باشید

دیدار ما عید 95

 

 



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت10:09---2 مهر 1394
سلام اجی جونم
کجا میخای بری اخه؟
وبلاگ ب این خوبی


فائزه
ساعت0:54---29 شهريور 1394
http://bahar8124.loxblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif

مریم
ساعت17:15---28 شهريور 1394
سلاممم دلم برای عکسای خوشگلی که میزاشتی میتنگه بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. شنبه 28 شهريور 1394 . 16:41
گالــری ابـــ♥ـــنباتـــــ♥ــــــ چـــــ و♥بــــــ ی
ABOUT

سلام من بهار هستم 12 سالمه و اینجا براتون مطالب جالب و دیدنی میذارم من عاشق کارتون فروزن و شجاع هستم لطفا نظر زیاد بدین منتظر انتقادات وپیشنهاد های شما هستم امیدوارم از دیدن وبلاگم لذت ببرید
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. گالری اب نبات چوبی
❤والیبالی ها❤
♥دنیای دخترونه♥
pinky dream
دختر صورتی
گالری پاپیون صورتی
♥دخی دیووونه♥
گالری یک دختر شاد
♥صورتی ها♥
دو تا خل و چهل
وب دوستانه ما
کلبه دیوونه ها
شکلک
♥گالرے عکس میس لاو♥
هستی نا ایمن
جادوی بسکتبال
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

 سلامم اگه دوس دارید تبادل لینک هوشمند کنید منو با نام گالری اب نبات چوبی و آدرس bahar8124.LXB.ir لینک کن مرسی گلممم فقط نظر فراموش نشههههه 





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 92179
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1